Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Dank je Nik,en kijk jij in het vervolg een beetje uit.Roken op de growafdeling is strikt verboden.En zet een brandblusser bovenaan je wishlijst.
Is mijn knipafdeling & bezin/denk afdeling en idd een brandblusser zou hier eigenlijk verplicht zijn...
Maar met mijn bloeikast te renoveren zit ik nogal krap :-s
De pot blijft hier wel staan als herinnering ... Todat ik een brandblusser heb, heb wel al in beide ruimtes rookdetectors gehangen.
Thx voor de bezorgdheid
Automatische brandblussers zorgen ervoor dat een brand snel en zonder blusschade wordt geblust. Automatisch een brand in de beginfase blussen is van groot belang wat dient om eventuele schade door brand beperkt te houden.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Hallo medegrowers hier weer een update.
Echte bloei dag 39.
De temp schommeld nogal tussen hoog in de 28 en de 30 op tophoogte de LV is hier tussen de 45 en de 54%.
Vandaag gaat de lamp ook weer terug op 600W.Dit zoiezo tot donderdag.
Beestencheck was ook oke,planten en kaarten tonen geen tekenen van krakers
De voeding zit nog steeds bij elke waterbeurt 1ml greensensation en 4 ml algabloom op 1 liter water.
Laat ze vandaag weer eens goed droog worden voor we weer water gaan geven.
En dan de vraag zijn ze nog gegroeid met die hitte.
Kijk en oordeel zelf en feel free to kick inn.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Ziet er erg goed uit mway
Die pine 2 moet nog we ff aandikken, rond de 8 weken zal die klaar zijn zag ik op internet.
Misschien moet je deze nog maar wat langer in je kast houden want dan krijg je dikke lange toppen
@krasi
Van de Pine kan ik je vertellen dat deze ananasachtig ruikt dit ruik je eerst waarna snel het zoete van fruit naar boven komt.
Pine2 ruikt fruitig zoet kan er nog geen ananas in herkennen
De kush ruikt bloemerig en licht zoet zou het bijna lavendel noemen maar dan niet zo penetrant denk dat ze nog wel naar vanille draait.
De lemon ruikt licht maar kon ik nog niet thuis brengen het is nog een vers geurtje die de neus in gaat.
De Pine,Kush en Lemon zijn ook lekker hard geworden.
Heb van de Pine ook trichfoto`s gemaakt maar krijg deze niet geupload.
Kan wel vertellen dat ze bijna hellemaal milky is dus denk dat deze dame zich aan de 8 weken gaat houden.
Dinsdag beslis ik wanneer ze begint met spoelen.
Hallo medegrowers even een tijdje druk met werk en wat kluswerkzaamheden thuis en de dames en de vrouw hadden we even geen tijd voor een update.
Echte bloei dag 44 (foto`s zijn van gisteren excuses daarvoor zaterdag komt de fotograaf)
De lamp heeft een paar dagen op 600W gestaan en net voor 7 uur weer even terug op 450W gezet.
De dames hebben alle harde toppen en zijn flink aan het zwellen en ook zijn ze op de kush na goed vet.
De kush is langzaam haar thc aan het opbouwen denk niet dat ze echt bagger vet gaat worden want als je
minime ziet daar ligt me een laag suiker op en dat is ook een kush zie begin van mijn verslag.
Heeft iemand hier een verklaring voor ben daar wel nieuwsgierig naar.
De temp is rond de 28 graden gebleven de LV tussen 45 en 55%.
Drinken doen de dames goed vooral Pine2 maar die is ook flink aan het bouwen.
Pine1 gaat vanaf nu alleen water krijgen of ze nu door de warmte zo snel gaat maar de trichomen waren helemaal milky zeker 99% op elk bekeken topje.
Zal kijken of ik die foto`s kan omzetten en dan uploaden,word vervolgd.
Comment